cîteodată mai și… obosești?

să nu fugi prea tare, lasă-mă să te prind

lasă-mă să mă prind

mie nu-mi ies lucruri și le stric și le sparg dar fac altele de acolo de unde nu-s

uneori obosesc, dar te prind eu.

cumva. cîndva. vreodată.

ce oameni absurzi suntem

de ce în altă viață?

atît de tare am obosit în asta?

sau numai avem nevoia de ideea că poate cumva, cîndva, vreodată?

de fapt, chiar intenționezi să…?

tu să nu-mi spui cuvinte de care să mă agăț!

tu mă știi pe mine, mă cunoști

(cred)

tu mă știi pe mine, mă cunoști?

nu…


sursă foto: pinterest.

3 gânduri despre „cîteodată mai și… obosești?”

  1. Poemele tale sunt ca niște oglinzi străvezii, pe care argintul s-a topit si a curs, ca o lavă ambiguă, ca un argint viu… Cititorul receptează imaginea reflectată de amalgamul vâscos al cuvintelor, amestecată cu imaginea incompletă care transpare de dincolo de suprafața oglinzii, din lumea ta secretă, cu ce mai rămâne din ea, din radiația ei, după topirea amalgamului prin care se chinuie să iasă la suprafață, la întâlnirea cu martorii, cu spectatorii. Rezultatul mi se pare un dans încărcat de o frumusețe misterioasă.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un comentariu